طرح‌انتخاب‌شهردار توسط وزارت‌ کشور راي نياورد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با راي منفي به طرحي، با انتخاب شهردار تهران به پيشنهاد وزير کشور و راي اعتماد از سوي شوراي شهر مخالفت کردند.

به گزارش مهر، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه امروز يکشنبه بررسي طرح يک فوريتي اصلاح موادي از قانون تشکيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي کشور و انتخاب شهرداران و الحاق يک ماده به آن را در دستور کار داشتند که پس از بحث طولاني در اين خصوص نهايتا نمايندگان مجلس با ?? راي موافق، ??? راي مخالف و ?? راي ممتنع از ??? نماينده حاضر با کليات اين طرح يک فوريتي مخالفت کردند.

بر اساس اين گزارش، طراحان طرح مذکور که ?? نفر بودند در طرح اوليه با هدف انتخاب شهردار توسط مردم اين طرح را تقديم هيئت رئيسه کرده بودند اما در بررسي اين طرح در کميسيون اين ماده حذف شد و کميسيون شوراها مقرر کرد که شهردار تهران به پيشنهاد وزير کشور و شهرداران مراکز استان و ساير شهرها به پيشنهاد استاندار و راي اعتماد شوراي شهر ذيربط انتخاب شوند.

به گزارش مهر، در حين بررسي اين طرح در صحن مجلس طراحان اوليه با پس گرفتن امضاهاي خود قصد استرداد طرح را داشتند اما نهايتا از ?? امضاي پاي اين طرح ?? امضا پس گرفته شد و امکان استرداد بوجود نيامد.

در نهايت موافقان و مخالفان نظراتشان را بيان کردند و نمايندگان مجلس با کليات اين طرح مخالفت کردند.

با راي منفي نمايندگان به کليات، طرح انتخاب شهرداران توسط وزارت کشور از دستور کار خارج شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: